Zde naleznete odpovědi na nejčastěji pokládané dotazy, potřebné informace o různých verzích, možnostech nákupu a jiných problémech, se kterými se jako uživatel můžete setkat. Nenašli jste odpověď níže? Napište nám na carodej@matemag.cz.
Hra by se měla po nákupu ihned sama aktivovat. To se projeví tak, že zmizí ikony „zámků“ na vyšších úrovních.
Občas se ale stane, že se automatická aktivace z různých technických důvodů neprovede. V takovém případě můžete hru aktivovat ručně. Stačí přejít do obrazovky obchodu přímo v aplikaci Matemág a stisknout tlačítko “Obnovit nákupy“.
Nic se neděje. Nákup hry je vázán k vašemu účtu Google, MS store nebo Apple ID. Stačí znovu nainstalovat aplikaci a následně na obrazovce obchodu přímo v aplikaci Matemág stisknout tlačítko „Obnovit nákupy“.
Důležitou podmínkou ale je, aby vaše zařízení bylo přihlášené pod stejným účtem (Google / Apple ID), pod kterým proběhl nákup aplikace.
Možnosti nákupu aplikace na Android nebo iOS:
Platby však celkově technicky zajišťují platformy Google Play / Apple Appstore / MS store.
Pokud potíže přetrvají, napište nám podrobnější popis.
Matemága můžete pořídit několika způsoby:
Android:
iOS:
Windows:
Ano, Matemág umožňuje mít více herních profilů na jednom zařízení. U každého z profilů si aplikace pamatuje hráčský pokrok v jednotlivých úlohách a podle toho pak vybírá vhodnou obtížnost dalších úloh.
V rámci profilů můžete také zadat přezdívku a nastavit věkovou úroveň hráče.
To prozatím možné není.
Hra je navržena tak, že přizpůsobuje svoji obtížnost tomu, jak se hráči daří úlohy řešit. Ve chvíli, kdy se podaří vyřešit několik úloh zcela bezchybně za sebou, obtížnost se zvýší.
Proto rodičům radíme, aby dětem v případě nesnází při řešení úloh nepomáhali přímo ale spíše nepřímo (např. aby si nechali způsob řešení dítětem vysvětlit nebo zadáním úlohy podobné a jednodušší). Pokud tedy narazíte na nepřekonatelnou úlohu, zkuste ji nechat dítě řešit způsobem pokus–omyl. Pokud se mu úlohu nepodaří překonat, spusťte znovu danou herní úroveň. Příště se načte úloha snazší.
Po instalaci hry je potřeba, abyste si nastavili email na rodiče v nastavení herního profilu. Následně by vám měl přijít uvítací email s odkazem, prostřednictvím kterého zadáte souhlas se zasíláním dalších aktivit (emailů) – je třeba ho pouze rozkliknout.
Pokud Vám email nedorazil, zkontrolujte si spam. Pokud jste email nenašli, napište nám.
Licence aplikace není časově omezená. Zakoupená aplikace Matemága bude navždy propojená s vaším účtem Google, MS store nebo AppleID, a budete ho tedy moci bez problému přesunout na nová zařízení.
Ano, Matemága je možné hrát na všech zařízeních i offline. Pouze během nákupu plné verze je nutné mít zařízení připojené k internetu.
Pokud si zahrajete vícekrát jeden level, pokaždé bude trochu odlišný.
Hra přizpůsobuje svoji obtížnost tomu, jak se hráči daří řešit jednotlivé rébusy. Pokud tedy spustíte dříve vyřešené herní úrovně, hra načte úlohy odpovídající aktuálnímu pokroku hráče.
Toto se občas stává v systému iOS. Zkontrolujte si, prosím, systémové nastavení zvuku. Matemág respektuje toto nastavení, což ne všechny aplikace dělají. Proto to může vypadat tak, že je chyba ve hře.
Pro více informací o nastavení zvuku se, prosím, podívejte na oficiální podporu Apple: Nastavení hlasitosti na iPhonu – Podpora Apple.
Ano, přes:
Nákup je vázaný k danému účtu, aplikaci tak můžete přenést jen mezi různými zařízeními se stejným operačním systémem. Matemág aktuálně neumí přenášet zakoupenou licenci napříč účty různých platforem (Android, iOS, Windows).
Verzi hry, ve které můžete aktivovat Slovenštinu, si můžete stáhnout na Google Play zde nebo na Appstore zde.
Napište nám na carodej@matemag.cz.
Anna Dušková
10. 11. 2021