FAQ

Zde naleznete odpovědi na nejčastěji pokládané dotazy, potřebné informace o různých verzích, možnostech nákupu a jiných problémech, se kterými se jako uživatel můžete setkat. Nenašli jste odpověď níže? Napište nám na carodej@matemag.cz.

Zakoupil/a jsem plnou verzi, ve hře jsou ale další úrovně zamčené. Co s tím?

Hra by se měla po nákupu ihned sama aktivovat. To se projeví tak, že zmizí ikony „zámků“ na vyšších úrovních.

Občas se ale stane, že se automatická aktivace z různých technických důvodů neprovede. V takovém případě můžete hru aktivovat ručně. Stačí přejít do obrazovky obchodu přímo v aplikaci Matemág a stisknout tlačítko “Obnovit nákupy“. 

 

Mám zakoupenou plnou verzi Matemága, aplikaci se mi ale podařilo smazat. Jak znovu aktivuji plnou verzi? 

Nic se neděje. Nákup hry je vázán k vašemu účtu Google, MS store nebo Apple ID. Stačí znovu nainstalovat aplikaci a následně na obrazovce obchodu přímo v aplikaci Matemág stisknout tlačítko „Obnovit nákupy“. 

Důležitou podmínkou ale je, aby vaše zařízení bylo přihlášené pod stejným účtem (Google / Apple ID), pod kterým proběhl nákup aplikace.

 

Nedaří se mi aplikaci koupit, jak mám postupovat?

Možnosti nákupu aplikace na Android nebo iOS:

Platby však celkově technicky zajišťují platformy Google Play / Apple Appstore / MS store.
Pokud potíže přetrvají, napište nám podrobnější popis.

 

Jak si mohu koupit plnou verzi hry?

Matemága můžete pořídit několika způsoby:

 

Můžu aplikaci sdílet na více zařízeních?

  1. Licence aplikace se vztahuje na jeden účet Google/Microsoft/Apple ID.
    Po přihlášení na jiné zařízení pod stejným účtem a stisknutí tlačítka „Obnovení nákupy“ nákupů přímo v aplikaci v obrazovce obchodu, můžete licenci využít na dalším zařízení. Lze využít pouze na zařízeních se stejným operačním systémem.
  2. Aplikaci můžete také sdílet mezi více zařízeními v rámci rodinné mediatéky/rodinného sdílení (tzv. Family sharing). V tomto případě není třeba být přihlášený pod stejným účtem na všech zařízeních, jen si vytvořit funkci rodinné sdílení. Tuto možnost můžete využít opět pouze u zařízení se stejným operačním systémem.
  3. Pokud chcete aplikaci využívat na různých operačních systémech, je třeba si ji na každý systém koupit zvlášť.

Android: 

iOS:

Windows:

 

Je možné mít v aplikaci dva/více herních profilů a mezi nimi přepínat?

Ano, Matemág umožňuje mít více herních profilů na jednom zařízení. U každého z profilů si aplikace pamatuje hráčský pokrok v jednotlivých úlohách a podle toho pak vybírá vhodnou obtížnost dalších úloh.

V rámci profilů můžete také zadat přezdívku a nastavit věkovou úroveň hráče.

 

Je možné přenést postup v hráčském profilu do jiného zařízení??

To prozatím možné není. 

 

Dítěti se ve hře objevují úlohy nepřiměřeně obtížné jeho věkové úrovni . Co s tím?

Hra je navržena tak, že přizpůsobuje svoji obtížnost tomu, jak se hráči daří úlohy řešit. Ve chvíli, kdy se podaří vyřešit několik úloh zcela bezchybně za sebou, obtížnost se zvýší.

Proto rodičům radíme,  aby dětem v případě nesnází při řešení úloh nepomáhali přímo ale spíše nepřímo (např. aby si nechali způsob řešení dítětem vysvětlit nebo zadáním úlohy podobné a jednodušší). Pokud tedy narazíte na nepřekonatelnou úlohu, zkuste ji nechat dítě řešit způsobem pokus–omyl. Pokud se mu úlohu nepodaří překonat, spusťte znovu danou herní úroveň. Příště se načte úloha snazší.

 

Nechodí mi bonusové aktivity. Co mám dělat?

Po instalaci hry je potřeba, abyste si nastavili email na rodiče v nastavení herního profilu. Následně by vám měl přijít uvítací email s odkazem, prostřednictvím kterého zadáte  souhlas se zasíláním dalších aktivit (emailů) – je třeba ho pouze rozkliknout.

Pokud Vám email nedorazil, zkontrolujte si spam. Pokud jste email nenašli, napište nám.

 

Je licence aplikace časově omezená?

Licence aplikace není časově omezená. Zakoupená aplikace Matemága bude navždy propojená s vaším účtem Google, MS store nebo AppleID, a budete ho tedy moci bez problému přesunout na nová zařízení.

 

Je možné hru hrát i bez on-line připojení?

Ano, Matemága je možné hrát na všech zařízeních i offline. Pouze během nákupu plné verze  je nutné mít zařízení připojené k internetu.

 

Chtěli jsme si zopakovat už dohranou úroveň, po spuštění se nám ale objevily jiné úlohy. Můžeme se dostat k původním úkolům?

Pokud si zahrajete vícekrát jeden level, pokaždé bude trochu odlišný.

Hra přizpůsobuje svoji obtížnost tomu, jak se hráči daří řešit jednotlivé rébusy. Pokud tedy spustíte dříve vyřešené herní úrovně, hra načte úlohy odpovídající aktuálnímu pokroku hráče. 

 

V aplikaci mi přestal fungovat zvuk, ale jinak v telefonu funguje. Co s tím?

Toto se občas stává v systému iOS. Zkontrolujte si, prosím, systémové nastavení zvuku. Matemág respektuje toto nastavení, což ne všechny aplikace dělají. Proto to může vypadat tak, že je chyba ve hře.

Pro více informací o nastavení zvuku se, prosím, podívejte na oficiální podporu Apple: Nastavení hlasitosti na iPhonu – Podpora Apple.

 

Jak zakoupit hru z dětského účtu?

 

Nechci při nákupu Matemága zadávat platební kartu. Mám jinou alternativu, jak zaplatit?

Ano, přes: 

Jak mohu přenést zakoupenou hru pod jiný účet Google, MS store nebo Apple ID?

Nákup je vázaný k danému účtu, aplikaci tak můžete přenést jen mezi různými zařízeními se stejným operačním systémem. Matemág aktuálně neumí přenášet zakoupenou licenci napříč účty různých platforem (Android, iOS, Windows).

 

Kde najdu slovenskou verzi hry?

Verzi hry, ve které můžete aktivovat Slovenštinu, si můžete stáhnout na Google Play zde nebo na Appstore zde

 

Nenašli jste odpověď na svůj problém?

Napište nám  na carodej@matemag.cz.

Anna Dušková

10. 11. 2021

Zobrazit články